حجت‌الاسلام‌والمسلمين رباني در ديدار با آيت الله موسوي جزايري از روند کمک رساني مراجع تقليد و طلاب به مردم سيل زده خوزستان خبر داد.
حجت‌الاسلام‌ والمسلمين رباني، رئيس مرکز خدمات حوزه‌هاي علميه با آيت‌الله موسوي جزايري، ديدار و گفت‌وگو کرد.
وي در اين ديدار سخنان قابل توجهي بيان کرد که از جمله آن مي‌توان به کمک ۸۰۰ ميليون توماني طلاب به سيل‌زدگان خوزستان، اشاره کرد.
اما نکته مهمي که حجت‌الاسلام‌والمسلمين رباني، در اين جلسه بيان کرد، مربوط به خانه يک مرجع تقليد براي کمک به سيل‌زدگان خوزستان بود.
وي به کمک آيت‌الله العظمي سبحاني براي سيل‌زدگان اشاره کرد و گفت: محضر آيت‌الله سبحاني بوديم. ايشان فرمودند من اگر مي‌توانستم خودم براي کمک به مردم به مناطق سيل‌زده مي‌رفتم.
حجت‌الاسلام‌والمسلمين رباني، اضافه کرد: ايشان يک برگ چک‌بانکي به من دادند و گفتند «من خانه‌اي قديمي داشتم، آن را فروختم و کمي از پول آن را در جايي هزينه کردم و مابقي را به شما مي‌دهم تا به سيل‌زدگان بدهيد. البته سلام مخصوص من را نيز به آنها برسانيد».


کشکول عناوین مذهبي ، فرهنگي وی سيل‌زدگان ,سبحاني ,آيت‌الله ,رباني، ,ديدار ,مردم ,حجت‌الاسلام‌والمسلمين رباني، منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فیزیک، رایانه، آموزش، معاونت پشتیباني آموزش و پرورش، دانلود، خواندنی pamenarco1 فلای پیک | ناب ترین عکس های هنرمندان سایت رسمی دانیال داراب سایت دکتر هومان شفاعی متخصص ارتودنسی در مشهد خزرفن پمپ , صنایع الکتروموتور ایران